Športno treniranje - Številne pasti sodobnega časa
Skrb za zdravje vse bolj postaja prepoznavni del vsakdanjega življenja. Številne pasti sodobnega sveta močno vplivajo na duševno zdravje, od tod pa ni več daleč do resnih telesnih težav in obolenj. Več...

Skrb za zdravje vse bolj postaja prepoznavni del vsakdanjega življenja. Številne pasti sodobnega sveta močno vplivajo na duševno zdravje, od tod pa ni več daleč do resnih telesnih težav in obolenj. Treba je torej spremeniti življenjski slog, kar pomeni, da je treba sestaviti načrt sprememb v odnosu do stresa, telesne aktivnosti in prehrane.

 

Sodobno življenje človeku preprosto ne omogoča dovolj prostega časa, da bi se lahko posvečal sebi toliko kot bi bilo priporočljivo – da bi se resnično zdravo prehranjeval, se dovolj gibal in se izogibal stresu.

 

Pomanjkanje vadbe skupaj z drugimi dejavniki, kot so slaba prehrana in kronični stres nas naredijo bolj ranljive in s tem bolj dostopne za psihološke zdravstvene težave. Dve od najpogostejših motenj oziroma bolezni, s katerimi se je soočilo že veliko ljudi sta prav anksioznost in depresija. In prav na teh treh področjih je potrebno narediti korenite spremembe.

 

Tudi obremenjenost z izgubo kilogramov nas lahko pripelje do stresa. Ni naravno, da v enem tednu izgubite štiri kilograme maščobe, v enem mesecu pa za celo vrečo cementa. Izguba telesne teže je za telo stres, ki ga je treba nadzorovati. 

 

Telesna aktivnost in zdrava prehrana imata velik učinek na zmanjševanje stresa. Poleg pravilne prehrane in aktivnosti je potrebno vključiti še klučni in najpomembnejši tretji del, s katerim ne le zmanjšate negativni stres, ampak ga tudi odpravite.

 

Ne odlašajte pri nekaterih najbolj pomembnih stvareh v življenju, kot je vaše osebno zdravje. Zapomnite si - zdrav duh v zdravem telesu je pogoj za dolgo in kakovostno življenje.